Мало хто знає, але перший Гран-прі Угорщини з автоперегонів відбувся ще 21 червня 1936 року. Змагання пройшли на трасі довжиною 3,1 милі в парку Неплігет в центральній частині Будапешту. У перегонах брали участь команди Mercedes, Auto Union, Maserati та Alfa Romeo.
Знову історія Гран-прі Угорщини відновилася аж в 1986 році, коли був проведений перший Гран-прі за «Залізною завісою». Для цього недалеко від Будапешту в короткий термін був побудований автодром Хунгароринг. Гран-прі Угорщини замінив у календарі змагань Гран-прі Європи, який у 1985 році проходив у Великобританії.
З 1986 року Гран-прі Угорщини постійно присутній в календарі Чемпіонату світу Формули-1, незважаючи на часту критику цього етапу (вузька і повільна траса практично не дозволяє здійснювати обгонів). В результаті, запорука успіху на Гран-прі Угорщини – це успішна кваліфікація і стратегія піт-стопів.
Однак, на Гран-прі Угорщини 1989 року британський автогонщик Найджел Менселл зміг перемогти на Ferrari, стартувавши з 12-го місця. Цей рекорд був перевершений на Гран-прі Угорщини 2006 року, коли в дощовій гонці свою першу перемогу в Гран-прі Формули-1 здобув британець Дженсон Баттон, стартувавши з 14-го місця.